phone
לפרטים חייגו:
03-6081911
  • לתיאום פגישה עם יוסי וקס והצוות
    ולעלות על נתיב להצלחה
    השאירו פרטים בטופס

אודות גיוס כספים ממקורות חוץ בנקאיים

אודות גיוס כספים ממקורות חוץ בנקאיים
אם עד לפני כמה שנים הבנק היה מקור המימון היחידי אליו כולם היו פונים בעת צורך כזה או אחר, הרי שכיום הבנק הוא רק אופציה נוספת, אחת מיני רבות, כאשר הוא כבר לא נמצא בתחילת הרשימה וזאת כי הגוף הבנקאי ידוע כיותר נוקשה בכול הנוגע לגיוס כספים ואף מצריך הליך בירוקרטי יותר ארוך וכיוון שעסקים רבים מראש יודעים שיש להם בעיות כלכליות או שהם מבקשים לא לפגוע במסגרת האשראי, הם ישר עשויים לדלג על אופציה זו וליהנות משלל אופציות גיוס כספים ממקורות חוץ בנקאיים.

מבחר

אומנם הבנק ידוע כגוף שמעניק ריביות נוחות, אך יחד עם זאת כיוון שכיום יש אופציות רבות של גיוס כספים ממקורות חוץ בנקאיים, הרי שהתחרות על כל לקוח היא רבה ומכאן שהמרוויח הגדול הנו הצד השני. על כן אם בודקים לגבי גיוס כספים הרי שניתן לעבור על אופציות ההלוואות השונות שכוללות בין היתר את הבנקים, חברות האשראי, חברות ביטוח וחברות ליסינג, ומצד שני ניתן למצוא גופי סיוע, מענקים מדיניים, גופים פילנתרופיים ואף מבחר משקיעים.

רווח נקי

המבחר הגדול מאפשר לכל אחד להחליט מהי האופציה הנכונה ביותר עבורו. כיצד מגלים מהי האופציה הנכונה ביותר? ובכן ישנן שתי אופציות. האחת היא לבצע בדיקה עצמאית ואילו השנייה היא לפנות אל גוף שבקיא בכך וזוהי המומחיות שלו. גוף שבקיא בכך אומנם דורש תשלום, אך יחד עם זאת כל עוד מדובר על גוף איכותי, הרי שהוא עשוי לחסוך זמן רב של השוואות ואף לסמן את האופציה המומלצת ביותר, כך שכבר מדובר על רווח נקי.

שלב מקדים

יש לדעת שלפני שניגשים לגייס כספים, יש להכין פרזנטציה ראויה אודות העסק. לעיתים גם אם הקונספט של העסק גאוני, הרעיון פשוט לא עובר ועל כן במקום שמשקיעים שונים יעוטו על ההזדמנות, הם עשויים לבטל אותה ולעבור לחפש אחר הזדמנות אחרת. גם פה ניתן לקבל עזרה מגוף מקצועי וגם פה ההוצאה הנוספת שווה כל שקל והיא זו שעשויה להוביל אל עבר השגת המימון הרצוי.

 

זקוקים לסיוע בגיוס כספים ממקורות חוץ בנקאיים? אנחנו כאן בשבילכם! חייגו עכשיו 03-6081911!