phone
לפרטים חייגו:
03-6081911
  • לתיאום פגישה עם יוסי וקס והצוות
    ולעלות על נתיב להצלחה
    השאירו פרטים בטופס

גיוס אשראי לעסקים ולחברות

גיוס אשראי לעסקים ולחברות

עסקים רבים מבקשים להשיג הלוואות, עם זאת כאשר פונים אל הבנק, נתקלים בחומת קשיים שלא תמיד ניתן לעקוף, אם כיוון שמתבקשים להגדיל את מסגרת האשראי ואם כיוון שמדובר בתהליך יחסית ארוך שדורש לעמוד במגוון תנאים שלא תמיד מתאפשרים. עקב גודל הבעיה צצו להם עם השנים מגוון פתרונות חלופיים לטובת השגת ההלוואה הרצויה, כאשר אחד הפתרונות היותר משתלמים ומכאן שגם היותר מועדפים מדבר על גיוס אשראי לעסקים ולחברות.

זהירות מלכודת דבש

בדיקה מהירה מעלה שחברות האשראי מעניקות יחסית בקלות הלוואה עבור מגוון מטרות שונות ובטח כאשר מדובר על תמיכה בבתי עסק. מצד אחד יש להבין שאומנם מדובר על ריבית יחסית גבוהה ועדיין לא ניתן להשיג הלוואה עבור כל מטרה, אך יחד עם זאת גם מדובר על מענה מיידי. עם זאת יש להבין מהם ההבדלים בין הצעות ההלוואה של גופי האשראי השונים, ולהימנע ממצב בו ההלוואה ניתנת בקלות יתר אך יחד עם בו בזמן מובילה להחזר תובעני שבסופו של יום עשוי להיות מלכודת דבש.

בדיקה חשובה

אם גם אתם מבקשים להשיג גיוס אשראי לעסקים ולחברות, אך גם אתם מבקשים תנאים אידאליים, להשיג את המירב ולא להסתבך עם תנאי החזר בלתי אפשריים, מומלץ שתפנו לקבל ייעוץ מקצועי, הכוונה מלומדת ובעלת ניסיון, וזאת כי לא חסרים סיפורים על עסקים שמיהרו לקבל בחיבוק גדול את תנאי הלוואת האשראי, אך בסופו של יום גילו שאינם מסוגלים לעמוד במעמסת ההחזר, או סיפורים על עסקים שמיהרו לקפוץ על הצעת האשראי הראשונה שנקלעה בדרכיהם, אך לאחר מכן גילו שלו היו ממשיכים לבדוק היו מצליחים למצו תנאים הרבה יותר טובים אצל חברות אשראי מתחרות.

התנהלות בטוחה

לאור הנאמר יש להסיק שני דברים: האחד הוא שיש מוצא חלופי להלוואות מטעם הבנק ושנית זה שיש לדעת כיצד להשיג את ההלוואה המשתלמת ביותר תוך הכרת האופציות השונות. אם כן כיצד מכוסים מכל הכיוונים, חוסכים בזמן, משיגים את המימון הרצוי ונמנעים מעוגמת נפש? ובכן כאן חברת "נתיב" נכנסת לתמונה. חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בכול הנוגע לניהול ייעוץ ופיתוח עסקי.

זקוקים לסיוע בגיוס אשראי לעסקים ולחברות? המומחים שלנו ממתינים לכם!  חייגו עכשיו 03-6081911!