phone
לפרטים חייגו:
03-6081911
  • לתיאום פגישה עם יוסי וקס והצוות
    ולעלות על נתיב להצלחה
    השאירו פרטים בטופס

מיחזור משכנתא ומענקים

מיחזור משכנתא ומענקים
האם מיחזור משכנתא הוא באמת משהו שאתם צריכים להטריד את עצמכם בו, או שמדובר פשוט בבאז שכולם מדברים עליו, אבל לא באמת יכול לשנות את העומס הכלכלי שמשיתים עליכם תשלומי המשכנתא החודשיים? ובכן, מיחזור משכנתא הוא בהחלט מהלך שיכול לשנות את חייכם, ולא פחות מכך. כאשר נטלתם את המשכנתא המקורית, ייתכן ולא הייתם מסוגלים לצפות את פני העתיד, ובהתאם לכך לא יכולתם לצפות את העומס הכלכלי שתהיו נתונים בו בגלל תשלומי המשכנתא.

הפחתה של מאות עד אלפי שקלים בחודש

מן הסתם, גם לא הייתם מסוגלים לצפות את הירידה החדה שחלה בשיעורי הריבית במשק. מיחזור משכנתא, ולא רק מיחזור, אלא מיחזור משכנתא ומענקים יכולים לשנות לחלוטין את תשלומי ההחזר החודשיים שלכם, ולהפחית סכומים שיכולים להתחיל במאות שקלים ועד אלפי שקלים בכל חודש, מה שיכול בהחלט לשנות את חייכם, לתת לכם מרחב גדול יותר לניהול הכסף, לקנות יותר דברים הנחוצים לכם, ולתת יותר  לנשמה.

אין ארוחות חינם

במסגרת תהליך המיחזור תוכלו לבצע שתי פעולות מרכזיות: א' תוכלו להאריך את תקופת החזר המשכנתא, נניח מתקופה של 10 שנים שעליה החלטתם בזמן נטילת המשכנתא המקורית מתוך מחשבה שתוכלו לעמוד בזה, לתקופה של 30 שנים. הארכת התקופה תעלה כמובן את סך סכומי הריבית שתאלצו לשלם לאורך תקופת ההחזר, ובפער כזה של 20 שנה זה יכול להיות מאוד משמעותי, אבל ההחזר החודשי צפוי לפחות בצורה משמעותית ולתת לכם יותר אוויר לנשימה. כמו כן, תמיד תוכלו לבצע מיחזור משכנתא ומענקים פעם נוספת, ולשנות שוב את התנאים בהתאם לשינויים במצבכם הכלכלי.

עשו זאת בצורה מקצועית

ב', תוכלו לשפר את תנאי הריבית שלכם, ואם הריבית שאתם משלמים גבוהה מדי ביחס לריבית בשוק, תוכלו לבנות תכנית משכנתא חדשה עם ריביות נמוכות, לעיתים באופן משמעותי. יחד עם זאת, כדי לבנות את תכנית המשכנתא הטובה והאטרקטיבית ביותר, אתם רוצים להיעזר באיש מקצוע המכיר את התחום, יודע לצפות פני עתיד, ובקיא בכל נתוני הריבית במשק בכל רגע נתון, על מנת לבנות תמהיל ריביות אידיאלי עבורכם.

אם אתם עומדים לבצע מחזור משכנתא, אל תתחילו בתהליך לפני שתפנו אלינו. המומחים שלנו יעזרו לכם לעשות זאת נכון ולהרוויח כמה שיותר מהמהלך!  חייגו עכשיו 03-6081911!