phone
לפרטים חייגו:
03-6081911
  • לתיאום פגישה עם יוסי וקס והצוות
    ולעלות על נתיב להצלחה
    השאירו פרטים בטופס

בעל עסק פרטי למכירת ציוד כלי בית מובל להצלחה

בעל עסק פרטי למכירת ציוד כלי בית מובל להצלחה

אנחנו בחברת נתיב- ניהול, ייעוץ ופיתוח עסקי, פועלים מתוך אחריות והגינות לכל אחד ואחת מבעלי העסקים הפונים אלינו. בכל המקרים בהם אנו מעניקים שירותי ייעוץ, ניהול וליווי עסקי, אנו מקפידים לשים בראש מעינינו את טובת העסק ובעליו, ולצורך כך, אנו מקפידים לערוך מספר בדיקות מקדימות ומקיפות המאפשרות לנו לבחון את דרכי הפעולה המותאמים באופן נקודתי לכל בית עסק ועסק, וכל זאת כחלק מהנתיב שלנו להצלחה…

 

להלן אחד מסיפורי ההצלחה שלנו:

 

לפני מספר שנים ליווינו בעל עסק פרטי למכירת ציוד כלי בית לסקטור הפרטי והסיטונאי כאחד. בעל העסק פנה אלינו לאחר שהוא מצא את עצמו משקיע את כל מרצו וזמנו בעסק בזמן שהעסק איננו מתגמל אותו כראוי, וזאת אף על פי שמדובר בעסק פרטי המגלגל מחזור של כ-3  מיליון שקל בשנה.

 

מקרה זו מאפיין לא מעט בעלי עסקים פרטיים המוצאים את עצמם עובדים ימים כלילות על מנת להמשיך בפעילותם העסקית, אך בסוף החודש או בסוף השנה הם מבינים כי התגמול הכספי המוענק להם מפעילותם איננו עולה בקנה אחד עם השקעתם ומרצם, וברוב המקרים נגלית בפניהם האמת האכזרית: העסק איננו רווחי למרות כל מאמציהם!

מלווים בעלי עסקים במצב ייאוש

במקרה אותו ליווינו, פגשנו בבעל עסק הנמצא על סף ייאוש, שמעבר להבנתו כי דברים אינם עובדים כשורה ברמה הכלכלית, הוא הבין גם כי הוא איננו יכול ליישם פעולות כאלו ואחרות אותן הוא תכנן למטרות הרחבת העסק והגברת הפעילות העסקית. במהלך שתי הפגישות המקדימות אותן ערכנו עם הלקוח, הצגנו בפניו מספר שאלות מקיפות ונוקבות בנוגע לפעילותו העסקית, וזאת על מנת להבין לעומק את מצבו הכלכלי של בית העסק.

מאבחנים בצורה מקצועית את הבעיות

לאחר צמד הפגישות המקדימות, יכולנו לאבחן בצורה מקצועית את הבעיות הכלכליות מהן סובל בית העסק, ובמקביל, יכולנו לזהות את הפוטנציאל העסקי הטמון בעסק הקיים. כפועל יוצא מכך, גיבשנו עבור הלקוח תכנית עסקית אשר נועדה להוביל את העסק לשינוי מגמה המתחיל בהבראת העסק בשלב הראשון ובהובלת העסק למצב רווחי בשלב השני.

 

יחד עם בעל העסק פעלנו בכל המישורים הנדרשים לצורך יישום שני השלבים הנ"ל, הן בצד השיווקי –ארגוני של בית העסק והן בצד הכלכלי. במישור הפיננסי הצלחנו להעמיד לרשות בעל העסק מסגרות אשראי ממספר בנקים אשר ראו בתכנית העסקית החדשה כמעין "גלגל הצלה" לבית העסק אשר יוביל בסופו של הליך לשינוי מגמה ולהפיכתו של העסק לרווחי.

מגייסים כספים ממקורות אשראי שונים

באמצעות הכסף אותו גייסנו ממקורות אשראי בנקאיים, הצלחנו ליישם מספר פעולות ארגוניות ושיווקיות בבית העסק, ותוך מספר קצר של חודשים פעולות אלו החלו להוביל אותנו לשינוי המיוחל. הרווחים אשר יוצרו במהלך אותה תקופה נועדו להחזר הלוואות והמשך הפיתוח העסקי, וכל זאת בהתאם לתכנית העסקית-כלכלית אשר הוכנה מבעוד מועד.

הליווי האישי של צוות המומחים שלנו נמשך לאורך מספר חודשים, ולאחר שהעסק החל להתנהל בהתאם לציפיות הכלכליות שלנו, יצאנו מהתמונה והותרנו את בעל העסק עם "ארגז כלים" מקצועי להמשך הפעילות. כיום, העסק נמצא בהליכי התרחבות מתמידים, ובעל העסק מחפש מקום חדש לפתיחת סניף נוסף!

רוצים גם אתם לקבל שירות מקצועי שיוביל אתכם להצלחה שתמיד חלמתם עליה? חייגו עכשיו 03-6081911!