phone
לפרטים חייגו:
03-6081911
  • לתיאום פגישה עם יוסי וקס והצוות
    ולעלות על נתיב להצלחה
    השאירו פרטים בטופס

ליווי ופיתוח עיסקי

יעוץ עסקי – בליווי בנקאי

אנחנו בחברת נתיב מקיימים עבורכם מגוון נרחב של בדיקות מקצועיות לאבחון התוצאות העסקיות של העסק ובחינת הפוטנציאל העסקי שלכם. עם תום הליך הבדיקה המקדים, אנו מעמידים לרשותכם מסמך המפרט את ממצאי הבדיקות השונות והמלצות להמשך טיפול מקצועי על ידינו. אנו נלווה אתכם ביישום המסקנות ותכנית העבודה, תוך שאנו בודקים את תוצאות העבודה לאור היעדים והמטרות אותם הגדרנו. אחת ממטרות הבדיקה והמעקב הינה לבחון את הפערים שנוצרים בין התוכנית לבין יישומה, כאשר אם מתגלים כאלה אנו כמובן עורכים את השינוי המתאים. בשלב זה נכשיר את העובדים המתאימים כך שבסוף התהליך נפקיד בידיהם את המשך יישום תכנית העבודה.  

נותנים פתרון ומקפידים על יישומו

אחד האתגרים הגדולים ביותר מולם עשוי להתמודד עסק הוא לאו דווקא מציאת הפתרון הנדרש, אלא היישום שלו. בעלי עסקים רבים שוקלים פתרונות רבים עבור העסק, אך אינם מיישמים אף אחד מהם גם בגלל שאין להם את הבטחון הנדרש באחד או יותר מהפתרונות עליהם חשבו, וגם בגלל שאין להם את הידע או היכולות ליישם אותם בצורה אפקטיבית שתפיק את התוצאות הרצויות. בחברת נתיב אנו דואגים שכל לקוח לא רק ידע מה הוא הפתרון הטוב ביותר עבור העסק שלו, אלא גם שיוכל ליישם אותו, תחילה בליווי שלנו, ובהמשך הדרך בכוחות עצמו.  

ליווי ופיתוח עסקי – הכשרת הקרקע לעסק

במסגרת השירות של ליווי ופיתוח עסקי אנו פועלים בשיתוף פעולה עם העסק, המנהלים והעובדים בו על מנת לבצע את המהלכים הראשונים הנדרשים ביישום הפתרון העסקי, ובו זמנית גם להכשיר את המנהלים והעובדים בעסק לנטילת המושכות בהמשך הדרך על מנת להוביל את השינוי באופן עצמאי. הענקת היכולות הנדרשות לעסק הוא נדבך חשוב בשירות זה, נדבך שאנו גאים בו ומקפידים עליו בצורה יוצאת דופן.  

מתחילים עכשיו ורואים תוצאות בתוך זמן קצר

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברת נתיב, לקבל פרטים נוספים אודות שירותי הליווי והפיתוח העסקי שלנו, ולבחון יחד עם נציגינו המקצועיים כיצד נוכל להניע תהליך שיעלה את העסק שלכם על מסלול של צמיחה והרחבת הפעילות העסקית בתוך זמן קצר.