phone
לפרטים חייגו:
03-6081911
  • לתיאום פגישה עם יוסי וקס והצוות
    ולעלות על נתיב להצלחה
    השאירו פרטים בטופס

ייעוץ וניהול לעסקים חדשים

חולמים על עסק פרטי משלכם? רוצים למנף את היכולות האישיות שלכם לטובת עסק פרטי משלכם? יש לכם רעיון מבריק למיזם עסקי חדש? אצלנו בחברת נתיב- ייעוץ, ניהול ופיתוח עסקים, תוכלו ליהנות ממעטפת שירות נרחבת ומקצועית המותאמת לעסקים חדשים עוד בשלב הקמתם.

נתיב- הדרך להצלחה

אנחנו בחברת נתיב עוסקים ומתחמים בליווי עסקים מאז שנת 1993, ולאורך כל שנות פעילותינו, אנו מקפידים על מתן שירותי ייעוץ ופתרונות ניהול ופיתוח עסקי המותאמים לכל סוגי העסקים מכל תחומי השירות, המסחר והתעשייה.

נתיב לעסקים חדשים- ההצלחה מתחילה כאן

מעטפת השירות הנרחבת שלנו לעסקים חדשים כוללת מגוון רחב של שירותי ייעוץ ופיתוח עסקי המוענקים לכם על ידי צוות בכיר המורכב מכלכלנים, אנשי שיווק ויועצים עסקיים. בין יתר השירותים המוצעים לכם על ידינו תוכלו למצוא:

  • בדיקת כדאיות – בדיקה מקיפה הנערכת על ידי צוות כלכלנים בכיר ומטרתה בדיקה מעמיקה ומקיפה של כדאיות העסק לטווח הקצר והארוך.
  • בניית תכנית עסקית– פיתוח ובנייה של תוכניות עסקיות המותאמות לסוג העסק אותו אתם עתידים לנהל.
  • גיוס הון ומקורות מימון– שירות מקצועי המוענק לכם על ידי צוות יועצים פיננסיים ומטרתו גיוס מקורות מימון והון התחלתי מקרנות מדינה לעידוד עסקים חדשים.
  • ליווי בנקאי– שירות מקצועי המאפשר לכם ליהנות מייצוג מקצועי מול הבנק למטרות שיפור מבנה האשראי, הוזלת עמלות וריביות וכדומה.
  • ליווי עסקי שוטף– בניית תכנית ליווי עסקי בהתאם להגדרת מטרות היעד והתכנית העסקית.

בנוסף, אנו מאפשרים לכם ליהנות משירותי פיתוח עסקי ושווקים מעבר לים ועוד מגוון רחב של פתרונות ניהול ופיתוח עסקי המותאמים לאופי העסק אותו אתם עתידים לנהל.

נתיב- להצלחה שלך יש בית!

אנחנו בחברת נתיב- ייעוץ, ניהול ופיתוח עסקי, מודעים היבט לכל האתגרים המקצועיים עימם נדרשים להתמודד בעלי העסק החדש, ובהתאם לכך, אנו מעמידים לרשות כל אחד ואחת מבעלי העסק את הפתרון הניהולי האופטימאלי ביותר בעבורם.

הניסיון המקצועי אותו צברנו במהלך 23 שנות פעילותנו בתחום, מאפשר לנו להעמיד לרשותכם את כל הכלים המקצועיים הנדרשים כיום להצלחה בסביבת העסקית המודרנית, הדינמית והתחרותית. לאורך כל שלבי הליווי העסקי המוצע לכם על ידינו, אנו מקפידים על מתן שירות אישי, אדיב ומקצועי, וכל זאת על מנת למנף את היכולות האישיות שלכם בדרך להצלחה!

אם גם אתם עומדים לפתוח פרק חדש בחייכם ומתכננים לפתוח עסק חדש בזמן הקרוב, זה הזמן לפגישת ייעוץ מקדימה ולא מחייבת עם אחד מנציגנו. צרו עימנו קשר עוד היום והבטיחו לעצמכם את הנתיב להצלחה בעולם העסקים.