phone
לפרטים חייגו:
03-6081911
  • לתיאום פגישה עם יוסי וקס והצוות
    ולעלות על נתיב להצלחה
    השאירו פרטים בטופס

אילן ברק – התמחות

אנו בנתיב, מאמינים שארגון מצליח חייב לשלב לצד חדשנות והתנהלות פיננסית נכונה גם טיפוח ופיתוח של צוות עובדיו ומנהליו.

המחקרים האחרונים שנעשו בתחום מעידים, שמנהלים בעלי אינטליגנציה רגשית מפותחת מוכרים יותר מעמיתיהם, מנהלים משא ומתן בסבירות גבוהה יותר לסגירת עסקאות ולפיתוח קשרים עתידיים

צוותים בעלי אינטליגנציה רגשית מפותחת מציגים ביצועים גבוהים יותר ומוכווני הישגים.

עובדים בעלי אינטליגנציה רגשית מפותחת מפגינים יותר התלהבות, חיבור ליעדי החברה ומנגד, מנצלים פחות ימי מחלה ונוטים פחות להישחק.

 

לאור זאת, צירפנו לצוות החברה את אילן ברק, מבכירי המומחים בארץ, אשר מתמחה בפיתוח כישורי תקשורת בינאישית ואינטליגנציה רגשית באמצעות שיטת ה- movie-ing.

זוהי שיטה חדשנית שהוא פיתח מתוך ניסיון רב שנים בעבודה עם ארגונים ואנשים פרטיים ומטרתה להוביל אנשים ומנהלים צוותים לביצוע שינויים מהותיים באמצעים רגשיים ותוך שימוש בסרטים.

 

בין הפעילויות אשר נשמח להעמיד לרשותכם:

  • הרצאה: לביים את הדרך להצלחה

    מה מאפיין מנהלים מצליחים?

מסתבר שמודעות עצמית, בטחון עצמי, שליטה, יכולת לתקשר ולהשפיע על אנשים, יכולת להתמודד עם שינויים – הן התכונות שמשפיעות על סלילת הדרך להצלחה אישית וארגונית כאחד. 

במהלך ההרצאה נלמד טכניקות לפיתוח ושכלול התכונות הללו במהירות ובהצלחה.

הרצאה מלהיבה ומרתקת, מתאימה לכלל עובדי החברה. מועברת בצורה קולחת והומוריסטית ותוך שימוש במגוון אמצעי מולטימדיה.           

  • מנהיגים להצלחה – סדנה למנהלים ולצוותים.

בין התכנים:

–        קירוב ויצירת היכרות אמיתית של המנהל עם עובדיו: המנהל ילמד להכיר ולהזדהות מקרוב את עובדיו: מהן שאיפותיהם? מה מרגש אותם? מה מתסכל אותם? מה יגרום להם לנוע קדימה ומה יעצור אותם?

–        התמודדות עם "מחלת המנכ"לים" – המנהל ילמד לייצר מערכות יחסים שיאפשרו לו לקבל מידע אמיתי מהשטח ולא נתונים מסוננים ומטויחים דבר שהוא בעוכרי מנהלים רבים.

–        ארגון הערכים המנחים – אנשים שמצליחים לחיות על פי הערכים המנחים שלהם הם אנשים מסופקים. המנהלים ילמדו להכיר את הערכים המנחים של עצמם כמו גם את אלו של עובדיהם כדי להתאים בין היעדים של הצוות והארגון והיעדים של העובד .

–        כתיבת תסריט פעולה במקום תכנית עבודה – התסריט בניגוד לתכנית עבודה מנוכרת, מאפשר חיבור אישי ורגשי של העובדים למטרות והיעדים הארגוניים. חיבור כזה ייצר התגייסות, התלהבות ומחויבות גדולה יותר ובהמשך אף ביצועים טובים יותר של העובדים. להכניס את המילה מוטיבציה

–        פיתוח כישורים להפגנת אמפטיה, שליטה עצמית וגמישות הסתגלותית.

–        טכניקות לפיתוח חשיבה חיובית ואופטימית – כלים אפקטיביים להתמודדות עם אתגרים ומכשולים מרמת הארגון ועד רמת העובד.

 

  • עשינו עסק ! – סדנה לאנשי מכירות

–        טכניקות ליצירת תקשורת בינאישית טלפונית או במפגש

–        הפיכת "שיחה" ל"מכירה" – סגירת עסקאות מוצלחת

–        סנכרון שפת הגוף עם הלקוח – יצירת אמפתיה והזדהות

–        התמודדות מוצלחת עם התנגדויות

–        – ניהול משא ומתן ויכולת שיכנוע

 

  • בואו נדבר על זה – סדנה לפיתוח כישורי תקשורת בינאישית – מתאימה למנכ"לים, למנהלים, ומנהלי שיווק ומכירות

אומרים שהשינוי מתחיל מבפנים. אנו נלמד כיצד מתחילים את השינוי דווקא מבחוץ – כיצד באמצעות שינוי קוד שפת הגוף הפנים הקול והדיבור שלנו ושפת המלל, נוכל להשפיע על עצמנו ועל הסביבה, לשכנע את השומעים ולסחוף אחרינו לקוחות ועובדים. 

בין התכנים:

–        העברת פרזנטציה – מהמצגת ועד אופן הגשתה תוך התמקדות בתכנים ובשפת הגוף, הפנים, הקול, והדיבור.

–        עמידה ודיבור מול קהל – כל מנהל נדרש לדבר מול עובדים, קולגות, לקוחות או איפול מנהל הבנק. נלמד להגדיר מטרות לאירוע ולייצר נוכחות של מלל ושפת גוף הפנים הקול והדיבור בהתאם

–        ניהול משא ומתן – טכניקות רטוריות ושל שפת הגוף, הפנים, הקול, והדיבור לניהול מו"מ מוצלח. כולל שיחת הפשרה, התמודדות עם מכשולים, שבירת התנגדויות ובלימת כעסים.

–        יצירת נוכחות – כלים מעשיים לשיפור שפת הגוף, הפנים, הקול, והדיבור כך שכניסת המנהל לחדר תייצר מודעות ונינוחות בקרב הנוכחים.

 

בין לקוחותינו: משרד הביטחון, תעשייה אווירית, בזק, שירותי בריאות כללית, משרד הבריאות, בית חולים שיבא, חברות הייטק, רשת מלונות דן, מלונות ישרוטל ועוד.