phone
לפרטים חייגו:
03-6081911
  • לתיאום פגישה עם יוסי וקס והצוות
    ולעלות על נתיב להצלחה
    השאירו פרטים בטופס

חיסכון בהוצאות לחברות

חיסכון בהוצאות לחברות

נתיב | חיסכון בהוצאות לחברות | חיסכון בהוצאות לעסקים

אחד האתגרים הניצבים בפני כל בעל חברה או בפני מנהלי הכספים ומנהלי הרכש מטעם החברה, הוא נושא ההתייעלות המוביל לחיסכון של עשרות ואף מאות אלפי שקלים בשנה. אנחנו בחברת נתיב-ניהול, ייעוץ ופיתוח עסקי, מעמידים לרשות כל אחד ואחת מבעלי החברות שביניכם, מגוון פתרונות ייעול לצמצום ההוצאות השוטפות, וכל זאת באמצעות ניהול ויישום של תהליכי בקרה בכל הנוגע לתחום הכספים בחברה.

כחברה הפועלת בתחום הייעוץ הפיננסי לעסקים, חברות וארגונים מאז שנת 1993, אנו מבססים את עקרונות הניהול והייעוץ שלנו על ניסיון מקצועי ומוניטין עסקי המורכב מ-1,000 חברות, ארגונים ועסקים ששכרו את שירותינו לאורך השנים.

חיסכון בהוצאות שוטפות

על מנת להתוות אסטרטגיית ייעול שתאפשר גם לכם ליהנות מחיסכון של עד מאות אלפי שקלים בשנה, אנחנו בחברת נתיב, לומדים להכיר את המבנה הארגוני אותו אתם מנהלים, החל מרמת הפרט (עובדי הארגון) ועד לרמת ההתנהלות הכספית שלכם. לאחר בדיקה מקיפה של כל החוזים וההסכמים להם אתם מחויבים במסגרת תפעול הארגון, החברה או העסק, אנו מעמידים לרשותכם מגוון רחב של פתרונות ייעול וחיסכון המותאמים לכל אחד מסעיפי ההוצאה השוטפת שלכם, לרבות, חיסכון בעמלות בנקים, חיסכון בהוצאות תפעול, חיסכון בהקצאת משאבים ועוד. פתרונות הייעול שלנו מותאמים לאופי הפעילות העסקית אותה אתם מנהלים, והם מוצעים לכם במסגרת בחינת חלופות שונות לכל סעיף הוצאה מהותי עימו אתם מתמודדים.

חיסכון בעלויות מול הספקים הגדולים

אחוז משמעותי בהוצאות התפעול מיועד לספקים הגדולים עימם הארגון, החברה או בית העסק מנהל מערכת של קשרי עבודה. אחד מהשירותים המקצועיים שלנו במסגרת התווית אסטרטגיית ייעול לחיסכון בהוצאות החברה, הוא מעקב אחר כל הליך ההתחשבנות מול הספקים הגדולים והקטנים כאחד לאורך זמן. מעקב זו, אותו אנו מבצעים באופן רטרואקטיבי, מאפשר לנו לבחון לעומק את החוזים וההסכמים עליהם חתמתם אל מול הספקים השונים, וכפועל יוצא מכך, לבדוק התאמת חשבונות ספקים לאורך זמן. במידת הצורך, אנו נטפל עבורכם בהחזרים בגין חיובים שגויים, וכמו כן, נבחן עבורכם חלופות שונות בנוגע להמשך ההתנהלות מול כל ספק וספק.

הרכב מנצח של יועצים מומחים לשירותך!

כחברה העוסקת בכל היבטי הניהול, השיווק והפיננסיים, אנחנו בחברת נתיב-ניהול, ייעוץ ופיתוח עסקי, מעמידים לרשותכם מגוון רחב של תחומי התמחות אשר נועדו לשפר את ביצועי העסק אותו אתם מנהלים, וכפועל יוצא מכך, להקטין את סעיף ההוצאות השוטפות ולהגדיל את שורת הרווח!!! לרשותכם, צוות יועצים העוסקים בכל תחומי הניהול, השיווק והפיננסים, לרבות, גיוס מקורות אשראי, ייעוץ בנקאי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי, פיתוח שווקים בינלאומיים ועוד. צוותי הייעוץ שלנו מעורבים בכל תהליך התווית אסטרטגיית הייעול המיועדת לצרכי חיסכון בהוצאת העסק, וכל אחד ואחת מהם עומד לרשותכם בכל רגע נתון ובכל עניין!

עובדים על בסיס הצלחה בלבד!

אנחנו בחברת נתיב- ניהול, ייעוץ ופיתוח עסקי, מאמינים שעסקים מכל סוג ובכל היקף עושים בשיטת ה-WINWIN SITUATION, בו כל אחד מהצדדים המעורבים בעסקה יוצא בשכרו. שיטה זו עומדת לנגד עינינו גם במסגרת מתן שירותי בדיקה וחיסכון בעלויות השוטפות של העסק אותו אתם מנהלים. לרשותכם, מגוון מסלולי תגמול על בסיס הצלחה בלבד. במילים אחרות: כל עוד אתם לא מתחילים לחסוך- אתם לא צריכים לשלם לנו בגין השירות!
אנו מזמינים גם אתכם להיחשף לשיטות העבודה המתקדמות שלנו בכל הנוגע להתוויית אסטרטגיית ייעול אשר תוביל אתכם לחיסכון של עד מאות אלפי שקלים בשנה. צרו עימנו קשר עוד היום וגם אתם תוכלו ליהנות מכל יתרונות החיסכון!

זקוקים לעזרה מקצועית בחיסכון בהוצאות החברה שלכם? המומחים של חברת נתיב הם הכתובת הנכונה! חייגו עכשיו 03-6081911!