phone
לפרטים חייגו:
03-6081911
  • לתיאום פגישה עם יוסי וקס והצוות
    ולעלות על נתיב להצלחה
    השאירו פרטים בטופס

מימון לצרכי ייבוא וייצוא

מימון לצרכי ייבוא וייצוא

כל עסק דורש כסף נזיל על מנת להניע הליכים שונים. על כן גם כאשר מדובר על מימון לצרכי ייבוא וייצוא יש צורך בהון ראשוני על מנת לשלם על הסחורה, כאשר הרבה פעמים התשלום הנדרש מחייב מזומן, וכיוון שלא מדובר בסכומים זניחים, לא פעם יבואנים קורסים תחת המעמסה ועל כן טוב לדעת שכן ניתן לקבל עזרה מקצועית לטובת השגת מימון עבור ייבוא, עזרה שחשובה עד מאוד על מנת להרוויח יותר- אם על מנת להשיג את הסכום במזומן ובכך לאפשר לעסקאות לצאת לפועל ואם על מנת למנוע פגיעה במסגרת האשראי, או פשוט לעזור בהנפקת כרטיס אשראי דוקומנטרי.

 

לטובת שני הצדדים

 

לצד הצורך להשיג מימון עבור צרכי יבוא, גם יש צורך להשיג מימון עבור ייצוא, וזאת כי  יזמים רבים שמבקשים לשווק את סחורתם חשופים בפני בעיות תשלום נרחבות. על כן יש להיות מוכנים בפני הבדלי אינטרסים, כך  למשל בעוד היבואן מעוניין לשלם מאוחר כמה שניתן ולקבל את הסחורה כמה שיותר מהר, הרי שהיצואן צריך לשאוף לקבל את התשלום כמה שיותר מוקדם מבלי להשאיר פתח לשינויים כגון ביטולים.

עזרה מקצועית

כיוון שטריטוריית מימון לצרכי ייבוא וייצוא כרוכה בלא מעט שיקולים, פרמטרים, ניגודי אינטרסים וקשיים, טוב לדעת שאין צורך להתנהל על המגרש לבד, אלא טוב לדעת שישנה חברה מקצועית שמומחית במתן עזרה בתחום, גם כאשר מבקשים להשיג מימון לצרכי ייבוא וייצוא בתנאים הטובים ביותר ולאחר שנלקחו בחשבון מגוון השיקולים השונים. כאן נכנסת לתמונה חברת נתיב שמתמחת בניהול ייעוץ ופיתוח עסקי, הן בהיבט הניהולי והן בהיבט השיווקי כלכלי.

 

התאמה מלאה

 

חברת נתיב כבר תדע כיצד לנווט צרכי מימון באופן הטוב ביותר עבור כל עסק באשר הוא, ואין זה משנה אם מדובר על עסק קטן או גדול, או על עסק שהוא מייבא או מייצא, וזאת מתוך הבנה שעבור כל צד מחכים הקשיים שלו, והיעדים אותם עליו  להשיג לטובת מימון כלכלי אידאלי וקידום העסק אל עבר מחוזות רווחים.

 

אם אתם זקוקים למימון עבור ייבוא או ייצור, אנחנו נעזור לכם בכך באופן הטוב ביותר! חייגו עכשיו 03-6081911!