phone
לפרטים חייגו:
03-6081911
  • לתיאום פגישה עם יוסי וקס והצוות
    ולעלות על נתיב להצלחה
    השאירו פרטים בטופס

גיוס כספים לעסקים גדולים

גיוס כספים לעסקים גדולים

כל עסק צריך סכומים נזילים ובטח כאשר מדובר על עסק גדול. מקורות מימון מאוד חשובים עבור נזילות, עבור התקדמות עסקית והמשך פריצה קדימה. ישנו משפט שאומר ש" בשביל לעשות כסף צריך כסף", ואכן מדובר בעובדה שבאה לידי מימוש באופן יומיומי בכל עסק גדול שמבקש להמשיך להתפתח. על כן טעות לחשוב שכסף אמור להגיע אך ורק מרווחים של עסקאות מוצלחות וזאת כי גם עסקים גדולים ומצליחים זקוקים מידי פעם להצליח לגייס סכומים גדולים על מנת להמשיך ולהתקדם, לסגור עסקאות, להרשים  לקוחות, להתרחב, להשקיע בציוד וכדומה.

הוצאות שוטפות וחד פעמיות

כל עסק גדול יודע שבין היתר עליו לשלם באופן שוטף משכורות לעובדים, לנותני שירות ולספקים, לשלם על ביטוחים, אישורים וכדומה. הוצאות שוטפות לא חסר אך גם הוצאות חד פעמיות מתדפקות על דלתות עסקים לעיתים קרובות- הוצאות שחשוב להצליח לקיים כיום לטובת קידום העסק של המחר. אם כן כיצד מבצעים גיוס כספים לעסקים גדולים? ובכן יש לקחת בחשבון שלמרות שהבנקים יותר משתפים פעולה עם עסקים גדולים מאשר עם עסקים קטנים או בינונים, עדיין אין מדובר על משימה פשוטה ועל כן טוב לדעת שיש עסקים אחרים שזה התפקיד שלהם- לעזור ללקוח להשיג את הסכום הרצוי.

גלגל הצלה

כזו היא חברת "נתיב", חברה שעוסקת בניהול, ייעוץ ופיתוח עסקי כאשר חלק מהמומחיות שלה מתמקדת בנישה זו ולשם כך חברת "נתיב": מעסיקה צוות יועצים הבקיא בכול הנוגע  לתחום הבנקאות, משכנתאות, ואסטרטגיה פיננסית באופן כללי. על כן אם עסק גדול מגיע לנקודה בה הוא זקוק לסכום גדול אך נתקע בבעיה להשיגו, (פשוט כי אין זה תחום ההתמחות שלו), אין צורך לבזבז על כך זמן יקר או לבצע מהלכים מוטעים ויקרים, אלא כל שצריך זה לדעת אל מי לפנות ופה חברת נתיב נכנסת לתמונה ומבטיחה ניתוב פיננסי אידאלי עבור כל עסק גדול- גם כאשר מדובר על גיוס כספים לעסקים גדולים.

הרבה יותר

לסיכום טוב לדעת שאם מוסרים את המושכות לגוף מקצועי, הוא כבר יצליח היכן שאם נכשלתם, כך שאם הביקור האחרון בבנק הסתכם בסירוב לקבל הלוואה או בתנאים בעייתיים, יש להכיר שאם מנווטים נכון ויודעים לראות את התמונה הפיננסית הגדולה- ניתן להשיג הרבה יותר.

בעלי עסק גדול? המומחים של נתיב יסייעו לכם בגיוס כספים לכל מטרה על הצד הטוב ביותר!  חייגו עכשיו 03-6081911!