phone
לפרטים חייגו:
03-6081911
  • לתיאום פגישה עם יוסי וקס והצוות
    ולעלות על נתיב להצלחה
    השאירו פרטים בטופס

האופציה המשתלמת- הלוואות לעסקים בערבות מדינה

האופציה המשתלמת- הלוואות לעסקים בערבות מדינה
הרבה עסקים מבקשים למצוא פתרונות מימון ויותר מכך, למצוא פתרונות מימון שיעניקו כמה שיותר ואף ידרשו כמה שפחות. אם כן האם זה אפשרי ומה יש לעשות על מנת להשיג את המטרה? ובכן ראשית יש לדעת שכיום כחלק משלל פתרונות המימון החוץ בנקאיים גם ניתן למצוא הלוואות לעסקים בערבות מדינה. מדובר על הלוואות שמיועדות עבור מבחר עסקים שעומדים במגוון פרמטרים. עסק שעומד בפרמטרים עשוי לזכות באחת מאופציות המימון היותר משתלמות, אך הרבה פעמים על מנת לזכות בכך יש צורך לעבור דרך ארוכה של בדיקות, ועל כן מומלץ לפנות אל חברות שמתמחות בהובלה עסקית כלכלית של עסקים.

זיהוי והגשמה

כיום ניתן למצוא מבחר חברות שמעניקות ליווי מקצועי לטובת השגת ההלוואה העסקית המשתלמת ביותר. כך ניתן להיחשף אך עבר מבחר האופציות השונות, להבין באופן מעמיק את ההשלכות של כל אופציה ואף לדעת כיצד להגיש בקשה באופן המבטיח ביותר. כלומר לצד העובדה שניתן להשיג הלוואות לעסקים בערבות מדינה ולצד העובדה שמדובר על הלוואה שבאה לעזור לעסקים, עדיין ישנו הצורך לדעת כיצד לגשת על מנת להשיג את ההלוואה המתאימה ביותר, כאשר עבור כל עסק מחכה הזדמנות שונה שיש לדעת כיצד לזהות ולהגשים.

יתרונות

היתרון המהותי של הלוואות לעסקים בערבות מדינה מצוי בעובדה שכאשר ניגשים להשיג הלוואה בבנק או אצל גוף חיצוני אחר, הרי שלרוב יש צורך שהערבויות יהיו שוות לגובה ההלוואה, אך לחלופין כאשר פונים להשיג הלוואות מטעם המדינה הרי שגובה הערבונות עומד רק על 30%, (ולעיתים אפילו פחות)- כאשר על ההפרש המדינה שמה את הערבות- עובדה שמאפשרת להרבה עסקים להגשים חזונות כלכליים. עוד יתרון נוגע לאופי תנאי ההחזר, (ריביות, הצמדות ועמלות), כיוון שמדובר על הלוואה עבור עסק ולא עבור מטרה פרטית, הרי שתנאי ההחזר נחשבים לנוחים ומתחשבים ביותר. לבסוף יש לדעת שלא כל עסק זוכה להלוואה שכזו, אלא רק עסק שלאחר בדיקה מעמיקה נמצא שאינו מעוקל, ללא חובות, טרם זכה בעזרת מימון המדינה ועומד בפרמטרים נוספים.

המומחים של חברת נתיב עומדים לרשותכם בתהליך קבלת הלוואה בערבות המדינה. פנו אלינו עוד היום! חייגו עכשיו 03-6081911!