phone
לפרטים חייגו:
03-6081911
  • לתיאום פגישה עם יוסי וקס והצוות
    ולעלות על נתיב להצלחה
    השאירו פרטים בטופס

הלוואה ליצואנים מתחילים

הלוואה ליצואנים מתחילים

אם יש לכם מוצר שאתם מתכננים ליצא אל מעבר לים, ואתם מחפשים את המשאבים שיסייעו לכם לבנות את כל האופרציה הנדרשת להקמת פעילות יצוא אפקטיבית, כדאי שתדעו שישנו פתרון מימון נוח וזמין, הלוואה ליצואנים מתחילים, פתרון שכשמו כן הוא, מיועד לסייע ליצואנים בתחילת דרכם. בשלבים אלה של הפעילות, אתם עלולים להיתקל באין ספור אתגרים בירוקרטיים, עמידה בדרישות של מדינות זרות, נסיעות רבות לחו"ל לצורך ביצוע תיאום מול גורמי יבוא במדינות היעד וכדומה. כל אלה דורשים כמות גדולה של משאבים, שלא תמיד נמצאת בהישג יד.

הלוואה ליצואנים מתחילים – הלוואה ייעודית שכדאי לנצל

הלוואה ליצואנים מתחילים היא הלוואה שיכולה לספק לכם את המשאבים הכספיים הדרושים לכם לצורך הקמת הפעילות. במקרים רבים ניתן לקחת את ההלוואה עם תנאים מצויינים לרבות ערבות מדינה שמעוניינת מאוד בקידום פעילות הייצוא בישראל. העניין הוא שמרבית היצואנים המתחילים אינם מודעים לקיומה של הלוואה כזאת, ולכן נכנסים לבנק כדי לקחת הלוואה רגילה, בתנאים רגילים, עם ערבות עצמית, ומפספסים הזדמנות אמיתית לסייע להם בקידום העסק בצורה נוחה וזולה.

פרוצדורה שיש לעבור לפני קבלת הלוואה ליצואנים מתחילים

כל אחד יכול לקבל הלוואה ליצואנים מתחילים. כל שעליכם לעשות הוא להגיש מסמכים המציגים את פעילות היצוא שלכם, מספקים תיאור של הפעילות העסקית, תחזית של הפעילות וכדומה, ובהתאם לכך תישקל בקשתכם לקבלת ההלוואה בערבות מדינה ובתנאים נוחים הנתמכים על ידי ממשלת ישראל. אם אתם מרגישים שאין לכם את הפנאי או את היכולת להתעסק בתהליך הזה, ואם אתם רוצים להבטיח את ההסתברות הגבוהה ביותר לקבלת ההלוואה, אתם רוצים למצוא איש מקצוע המתמחה בתחום המימון, ומכיר לעומק גם את הנושא של הלוואות המיועדות ליצואנים מתחילים.

קבלת הלוואה ליצואנים מתחילים בליווי איש מקצוע של חברת נתיב

איש מקצוע כזה יוכל להכווין אתכם לכלל הגופים במשק אליהם ניתן לפנות עם בקשה להלוואה מסוג זה, לבנות עבורכם את תכנית ההלוואה מתוך מטרה ברורה להשיג את התנאים הטובים ביותר, ולהגדיל את ההסתברות לקבלת ההלוואה על ידי הכנת כל המסמכים הנדרשים, ביצוע הפעולות הנכללות ברשימת הקריטריונים לאישור ההלוואה, והגשת המסמכים על פי הפרוצדורה הנדרשת.