phone
לפרטים חייגו:
03-6081911
  • לתיאום פגישה עם יוסי וקס והצוות
    ולעלות על נתיב להצלחה
    השאירו פרטים בטופס

היצע מימון חוץ בנקאי לעסקים

היצע מימון חוץ בנקאי לעסקים
אם עד לפני כמה שנים כאשר עסק ביקש הלוואה היה עליו לעבור במסדרונות הבירוקרטיה הידועים של גופי הבנק, לעמוד בדרישות קשות וללא מגוון אופציות נוספות, הרי שכיום הסיפור שונה לגמרי, היום עסק שזקוק להלוואה מוצא שפני הדברים השתנו, נוספו הרבה אופציות שמשחקות לטובתו, כך שהקושי הגדול ביותר הוא לאתר את אופציית ההלוואה המשתלמת ביותר.

מבחר

עסק שמבקש לקבל הלוואה זוכה להיחשף אל מגוון אופציות מימון חוץ בנקאי לעסקים. ניתן לפנות אל מגוון חברות האשראי, אל מבחר חברות הביטוח, אל חברות פרטיות ואל מגוון מוסדות נוספים. כמו כן גם מוטב להכיר את האופציה של הקרנות השונות שבאות לטובת פיתוח עסקים, אם מטעם המדינה ואם מטעם גופים נוספים. מכאן העובדות הן שאופציות לא חסרות, אך מה שכן חסר להרבה עסקים היא ההבנה של מה כל אופציה טומנת- הן מבחינת יתרונות והן מבחינת חסרונות, ועל כן לא פעם יהיה חכם לצרף אך הליך קבלת ההחלטה גוף מקצועי שבקיא בתחום.

בדיקה עצמאית

אם אינכם מתכוונים להיעזר בשירותי חברה מקצועית, אלא לאתר את ההלוואה האידאלית באופן פרטי, יש להכיר שכל גוף יודע להציע מגוון מסלולי מימון שונים וגם כאשר בכולם מדובר על מימון עסקי, עדיין יש מבחר רב של אופציות. כמו כן אין זה משנה איזו אופציה בודקים, תמיד יש להשוות פרמטרים כגון אופי פריסת התשלומים, (כולל מקרי קיצון), גובה הריבית, סך היתרונות והחסרונות של כל אופציה, אופי הגמישות של כל אופציה, מהי גובה הערבות שיש להחזיק וכדומה. כמו כן כשלב מקדים עבור הבדיקה האישית יש לעבור על נתוני העסק, על מחזור הרווחים ולהבין בדיוק מה הסכום המינימאלי שעשוי להוות את השינוי המיוחל.

יתרונות

כאשר פונים להשיג מימון חוץ בנקאי לעסקים זוכים להימנע בפגיעה במסגרת האשראי וכמובן להיענות יחסית מהירה וזמינה. לבסוף יש להזכיר שגם ישנה האופציה לפנות אל השוק האפור, אך אופציה זו עשויה להיות מסוכנת ופתח לצרות, ועל כן גם אם מקבלים הצעות מפתות, אין לקפוץ על כל הזדמנות לפני בדיקה מעמיקה.

זקוקים למקורות אשראי חוץ בנקאיים? פנו אל המומחים של נתיב ותקבלו את כל המידע על ההיצע החוץ בנקאי שקיים וסיוע בגיוס ממקורות אלו. חייגו עכשיו 03-6081911!